اتاق گفتگو
دسته بندی موضوعی
● تمام گفتگوها  ● کنکور کارشناسی طراحی صنعتی
● کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ● المپیاد طراحی صنعتی
● اخبار فوری ● دانشگاه های ایران
● دانشگاه های جهان ● لینک ها و مطالب جالب
● پیشنهاد، انتقاد، مسائل مربوط به سایت ● گپ دوستانه و شخصی
● درخواست کمک و نیازمندی ها ● بدون دسته بندی
برای مشارکت در گفتگوها وارد شوید / ثبت نام کنید
   می پسندم 0
نمی پسندم 0
بچه ها اگه ممکنه یه توضیح مختصر راجع به غنا و فقر اطلاعاتی به من بدید،متاسفانه درکش نکردم یعنی چی!
و اینکه pog چیه که به تعیین خلا های محصول هم مربوط می شه؟
Matin Soltani:
00:53   |   1392/11/10  
ماهیت زیبایی شناسی یک مصنوع رو دو عامل تعیین میکنه:1_اطلاعات 2_زیبایی ظاهری قابل سنجش
هرچقدر یک محصول حاوی سطح بالاتری از اطلاعات باشد،برای ما زیباتر خواهد بود.
"دل کوتس"
اصطلاح بازاری شدن زیبایی مستقیما به فروپاشی ارزشهای زیبایی شناسی اشاره می کنه.ینی اینکه نقصانی در درک مسائل زیبایی شناسی در محصول توسط بازار (فرهنگ)شده.
اون جمله اول درسته.باید ببینی فقر اطلاعاتی رو در چه مورد منظورشه.فقر اطلاعاتی باعث بازاری شدن زیبایی می شه.یه جایی فقر اطلاعاتی باعث کند شدن تعامل بین محصول و کاربر می شه.
این دوتایی که گفتی خیلی با هم فرق دارن...
 
می پسندم 1
    
نمی پسندم 0
Matin Soltani:
00:55   |   1392/11/10  
این سوال فرق می کنه:
فقر اطلاعاتی در مصنوعات به چه معناست؟
این قطعا داره در مورد تعامل محصول و کاربر سوال می کنه.
وقتی مصنوع دچار فقر اطلاعاتیه تعامل باهاش سخت و کند و گیج کننده ست.
 
می پسندم 2
    
نمی پسندم 0
علی شیخ پور قاسمی نیا:
01:26   |   1392/11/10  
تو هر سوالی واژه های "تولیدات" و "مصنوعات" و "نیاز" و "ارتباط" رو دیدین، با توجه به مطالب جزوه مبانی استاد مدارایی به سوال پاسخ بدین.
توضیح خانم سلطانی در مورد فقر اطلاعات و ایجاد اشکال در تعامل کاربر با محصول، مطابق جزوه است. ضمن اینکه محصولی که اطلاعات بیشتری را به کاربر منتقل میکنه، میتونه تجربه استفاده کاربر از محصول رو طولانی تر و جذاب تر بکنه.
 
می پسندم 2
    
نمی پسندم 0
Matin Soltani:
01:32   |   1392/11/10  
آقای سلطانی هستم!خوشبختم!
 
می پسندم 2
    
نمی پسندم 0

راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما