اتاق گفتگو
دسته بندی موضوعی
● تمام گفتگوها  ● کنکور کارشناسی طراحی صنعتی
● کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ● المپیاد طراحی صنعتی
● اخبار فوری ● دانشگاه های ایران
● دانشگاه های جهان ● لینک ها و مطالب جالب
● پیشنهاد، انتقاد، مسائل مربوط به سایت ● گپ دوستانه و شخصی
● درخواست کمک و نیازمندی ها ● بدون دسته بندی
برای مشارکت در گفتگوها وارد شوید / ثبت نام کنید
   می پسندم 0
نمی پسندم 0
پاسخنامه رو دیدید ؟
آقا این پاسخنامه واقعا غلط داره، حداقل 5 تا !
خواهشم از مدیریت سایت اینه که یه بررسی جمعی بشه تا اعتراض بفرستیم
1 3
2 2
3 1
4 4
5 1
6 3
7 3
8 1
9 2
10 4
11 3
12 1
13 2
14 4
15 2
16 3
17 4
18 2
19 1
20 4
21 2
22 3
23 3
24 1
25 2
26 1
27 3
28 4
29 2
30 4
شماره سوال گزینه صحیح
31 4
32 1
33 4
34 3
35 2
36 1
37 3
38 2
39 3
40 1
41 3
42 4
43 2
44 3
45 2
46 1
47 4
48 2
49 1
50 4
51 3
52 1
53 4
54 2
55 3
56 1
57 2
58 4
59 2
60 1
شماره سوال گزینه صحیح
61 3
62 1
63 4
64 1
65 2
66 4
67 3
68 2
69 1
70 1
71 3
72 4
73 2
74 3
75 1
76 2
77 3
78 2
79 4
80 4
81 2
82 4
83 1
84 4
85 1
86 4
87 3
88 1
89 2
90 2
شماره سوال گزینه صحیح
91 3
92 4
93 3
94 1
95 4
96 2
97 3
98 3
99 1
100 2

Matin Soltani:
16:38   |   1392/12/2  
آقای شیخ پور متاسفانه متوجه نمی شم چرا باید اینجوری باشه.ممکنه یه جزوه یا کتابی رو معرفی کنید تا کنه قضیه روشن بشه.خود من در مورد محصولات نوع دوم زیاد مطالعه نداشتم.
این واژه رعایت مسائل اجتماعی دقیقا منظور چیه؟اصلا بار معنایی این اصطلاح مثبت و نشون دهنده دیدگاه مثبت به تعاملات اجتماعیه.همین هم باعث میشه که اکثرا فکر کنن منظور "چند نفره" هست.با توجه به طرحهای موجود که گروهی بودن صندلیها جنبه تعاملات اجتماعی هم دارن!!!
ولی اینجا با توضیحات شما منظور رعایت حیطه خصوصی بوده...نه تنها منصفانه نیست،قطعا یک سوال سلیقه ای و غیر استاندارده.
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
مه بو به پارسیا:
20:32   |   1392/12/2  
در اینجا اجتماعی بودن. به منظور لحاظ پرایویسی هست و اینکه در جامعه ما حریم بین زن و مرد بسیار بیشتر از حد استاندار به دلیل مسائل شرعی فرق میکنه....
منم نفهمیدم تاشو منظورش چیه.
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
علی شیخ پور قاسمی نیا:
21:26   |   1392/12/2  
من خودم هم ارتباط تاشو بودن یا نبودن رو با مسائل اجتماعی متوجه نمیشم؛ ولی توضیحی که نوشتم برگرفته از دوتا نکته است که از جزوه مبانی آقای مدارایی قابل استنباطه (هرچند که شاید استنباطش برای کسانی که تو کلاسهای ایشون نبوده اند، راحت نباشه!)
- در وسایل عمومی که گروه استفاده کننده گروه وسیع و ناشناس هستند (محصولات نوع سوم)، احساس مالکیت شخصی فرد نسبت به محصول بسیار کمرنگ تر هست و همین ناخودآگاه باعث وندالیزم و عدم توجه به نگهداری از محصول میشه و اگر بشه این حس شخصی بودن و مالکیت شخصی رو تقویت کرد، تغییر مثبت محسوب میشه. تو جزوه به صورت دقیق به "تلاش برای رفع نیازهای فردی تا حد ممکن" در محصولات نوع سوم اشاره شده.
- یک تیتر هم به عنوان "توجه به محصول از نظر ارتباط جمعی" در جزوه در ذیل همین محصولات نوع سوم هست که در خود جزوه تشریح نشده. ولی مشروح توضیحش اینه که باید بررسی بشه که آیا هدف محصول نزدیک کردن و تقویت روابط اجتماعی هست یا نه و طراح باید به درستی برای تقویت یا برای عدم تقویت این روابط تصیمیم بگیره. پاسخ این سوال همیشه مثبت نیست و در مواردی که تقویت ارتباط اجتماعی، ارتباطی با محصول نداره، نباید محصول اشتباها چنین منظوری رو منتقل بکنه. به نظر شخصی من وسایل حمل و نقل عمومی نباید به دنبال چنین هدفی باشند و چون افراد متعددی با گرایش ها و حالات روحی و روانی مختلف به ناچار با این وسایل در ارتباط هستند، نباید اونها رو بی دلیل مشغول ارتباط با دیگران کرد و حفظ حریم شخصی از اهمیت بیشتری برخورداره.
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
12:46   |   1392/12/3  
خواستم بگم به یه سوال معترضم ولی دیدم نه درسته جواب کلید
امسال همه درصدا بالاست تکلیف مشخص نیست اصن
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما