اتاق گفتگو
دسته بندی موضوعی
● تمام گفتگوها  ● کنکور کارشناسی طراحی صنعتی
● کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ● المپیاد طراحی صنعتی
● اخبار فوری ● دانشگاه های ایران
● دانشگاه های جهان ● لینک ها و مطالب جالب
● پیشنهاد، انتقاد، مسائل مربوط به سایت ● گپ دوستانه و شخصی
● درخواست کمک و نیازمندی ها ● بدون دسته بندی
برای مشارکت در گفتگوها وارد شوید / ثبت نام کنید
   می پسندم 0
نمی پسندم 0
سلام آقا مرتضی
این بحثی که پیش اومده رو خیلی جدی نگیر. مهم اینه که کسی نتونسته جوابی برا سوالت پیدا کنه چون در تخصص این دوستان نبوده.
طرح شما اگه بتونه مصرف همین بنزین ارزون رو هم پایین تر بیاره در مصرف کلان یک مملکت میتونه طرح خوبی باشه.
شتاب و سرعت هم همیشه مد نظر شرکت های خودرو سازی بوده و هست. آلایندگی هم که بهتر ازمن می دونید
علی شیخ پور قاسمی نیا:
03:19   |   1389/10/6  
بنده با اجازه با اینکه تخصصی در زمینه سوخت و خودرو ندارم یک نظر فلسفی (!) در مورد طرح شما دارم:
با توجه به اینکه چندین دهه است که مرز علم و تکنولوژی به صورت مشتق پذیر (بدون جهش ناگهانی) پیش میره،تصور بنده اینه که هر طرحی که بتونه مصرف سوخت رو کاهش بده و شتاب رو افزایش بده، به احتمال زیاد نمیتونه میزان کاهش سوختش به نصف و افزایش شتابش به چند برابر باشه. البته این موضوع در مورد تک خودرو میتونه صادق باشه و ای بسا تک خودروهایی در گوشه و کنار جهان با این ویژگی ها ساخته شده باشه. ولی چون در تولید انبوه مرز فعلی دانش از ادعای شما فاصله زیادی داره، احتمال میدم که این طرح در تولید انبوه دچار مشکلاتی هست که شما پیش بینی نکردین.
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
مرتضی نوین:
16:00   |   1389/10/7  
سلام اقای قاسمی نیا.ممنونم ازاینکه مارو قابل دونستین ونظر دادین.مرتضی نوین
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
علی شیخ پور قاسمی نیا:
22:41   |   1389/10/7  
باید یک گزینه like مثل فیس بوک برای نظرها اضافه کنیم. اینجوری شرمنده می کنین:>
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
احسان درگزی:
14:02   |   1389/10/8  
like
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما