اتاق گفتگو
دسته بندی موضوعی
● تمام گفتگوها  ● کنکور کارشناسی طراحی صنعتی
● کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ● المپیاد طراحی صنعتی
● اخبار فوری ● دانشگاه های ایران
● دانشگاه های جهان ● لینک ها و مطالب جالب
● پیشنهاد، انتقاد، مسائل مربوط به سایت ● گپ دوستانه و شخصی
● درخواست کمک و نیازمندی ها ● بدون دسته بندی
برای مشارکت در گفتگوها وارد شوید / ثبت نام کنید
   می پسندم 0
نمی پسندم 0
ساخت اتومبیل مخصوص زنان
http://iranto.ca/Fa/index.php?option=com_content&vie...

علی آسیابی:
04:55   |   1390/4/1  
البته منم علت کشته شدن یا زخمی شدن خیلی از ایرانی ها رو ادعای پوچ برخی از مسولین میدونم.
چون ایشون فقط به این نکته تئجه دارن که وارد کردن خودرو یا استفاده از تجربیات اجنبی ها موجب قدرتمند شدن اونا میشه که به نظر من عقیده ی پرتیه.چند وقت پیش من تو تلویزیون دیدم که کی از نماینده ها به شدت با کاهش تعرفه واردات مخالفت می کرد(طوری که من گفتم الان این اقا رئیس مجلس رو تیکه پارش میکنه) که چرا این کار انجام شده و این اقدام موجب وارد امدن صدمه به پیکره ی صنعت خودروی ایرانه (نه که ایران خودرو و سایپا سالی چند صد میلیارد دلار سود دهی دارن)البته به نظر من اقدامات اخیر این شرکتها شبیه سوتی دهی تا سود دهی.
حالا من اینو میگم که اگه مثلا 2000 نفر از سایپا 2000 نفر از ایران خودرو بیکار شن (اغلب از طیف کارگرها) بهتر نیست تا اینکه سالی 11000 الی 12000 به خاطر عدم ایمنی استاندارد خودرو های داخلی کشته شن.
اونایی که بیکار میشن میتونن کار پیدا کنن اما اونایی که میمیرن میتونن واسه خودشون جون تازه دست و پا کنن.
به نظر من بهترین کار برای بهبود بخشیدن صنعت خودروی ایران وارد کردن خودرو با تعرفه خیلی کمه تا بلکه خودرو یازها تحریک شن کیفیت ماشینا رو هم از لحاظ ایمنی فنی و هم از لحاظ دیزاین ارتقا بدن. ابا شما با من اگری هستین
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
علی آسیابی:
05:05   |   1390/4/1  
راستی میشه منو در رابطه با ازمون عملی کنکور هنر ازاد در رشته کارشناسی ط ص که 17 تیر به عمل میاد راهنمایی کنین
روال کنکور ط ص ازاد اینه که اول ازمون تئوری رو می گیرن و بعدش بلافاصله پس از جمع اوری پرسشنامه و پاسخ نامه تئوری پرسشنامه عملی رو با ضریب سه میدن دست داوطلب.البته مطمئن نیستما منم از یکی دوتا از اشنایان شنیدم ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
صالح برادران امینی:
06:22   |   1390/4/1  
حالا باز نگی که گیر می دم ها، اما ما طراحیم، تغییر سیاست، تا زمانی که تخصصش و قدرتش رو نداریم از رشته ما جداست و حرف زدن در موردش بیهوده. کارکنان صنایع بالادستی و پایین دستی خودرو که تولید کننده مواد اولیه، قطعه ساز، ارائه کنندگان خدمات پس از فروش، تعمیر کار و... هستن، بسیار گسترده تر از 2000 نفرن و دلایل دیگری از جمله تحریم ها و نیاز به تولید محصول مکانیکی استراتژیک هم در تولید کردن داخلی خودرو نقش داره.
یک طراح علاقه مند به طراحی خودرو هم می تونه این شرایط رو درست ببینه و کاری انجام بده که از این موقعیت به نفع اجتماعش استفاده کنه. وقتی اینهمه علاقه مند و استاد طراح خودرو ایرانی وجود داره. ما باید راه حل مخصوص خودمون پیدا کنیم.
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
علی آسیابی:
06:55   |   1390/4/1  
ممنون از راهنمایی تون اما اگه مقدور هست به سوال دومم جواب بدین ممنون میشم.
در ضمن اونی گفتین بیش از 2000 نفر اگه 20000 تا هم باشن بازم به پای تعداد کشته های 1 سالم نمیرسه وبه نظر من تحریم یه توجیه پوچ والکیه اگه مسئولین به نیروهای موجود در کشور ارزش بدن تحریم گونی چنده.
شما که باید بهتر بدونین سالانه بیش از 200 نفر به طور کلی از ایران خارج میشن که از دم مخ تشریف دارن چون باید باشن تا پذیرش بشن اما فرض کنیم 150 تاشون شکست بخورن میمونه 50تا که اگه از اونا درست حمایت بشه ایران کلی میترکونه
البته اگه از اون 150 تای دیگه هم حمایت شه شاید اونا هم شکست نخورن.دوباره تأکید میکنم که در زمینه کنکور عملی ط ص ازاد که شرح کاملش بالا نوشتم جواب بدین تنک یو وری
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما