البته منم علت کشته شدن یا زخمی شدن خیلی از ایرانی ها رو ادعای پوچ برخی از مسولین میدونم.
چون ایشون فقط به این نکته تئجه دارن که وارد کردن خودرو یا استفاده از تجربیات اجنبی ها موجب قدرتمند شدن اونا میشه که به نظر من عقیده ی پرتیه.چند وقت پیش من تو تلویزیون دیدم که کی از نماینده ها به شدت با کاهش تعرفه واردات مخالفت می کرد(طوری که من گفتم الان این اقا رئیس مجلس رو تیکه پارش میکنه) که چرا این کار انجام شده و این اقدام موجب وارد امدن صدمه به پیکره ی صنعت خودروی ایرانه (نه که ایران خودرو و سایپا سالی چند صد میلیارد دلار سود دهی دارن)البته به نظر من اقدامات اخیر این شرکتها شبیه سوتی دهی تا سود دهی.
حالا من اینو میگم که اگه مثلا 2000 نفر از سایپا 2000 نفر از ایران خودرو بیکار شن (اغلب از طیف کارگرها) بهتر نیست تا اینکه سالی 11000 الی 12000 به خاطر عدم ایمنی استاندارد خودرو های داخلی کشته شن.
اونایی که بیکار میشن میتونن کار پیدا کنن اما اونایی که میمیرن میتونن واسه خودشون جون تازه دست و پا کنن
.
به نظر من بهترین کار برای بهبود بخشیدن صنعت خودروی ایران وارد کردن خودرو با تعرفه خیلی کمه تا بلکه خودرو یازها تحریک شن کیفیت ماشینا رو هم از لحاظ ایمنی فنی و هم از لحاظ دیزاین ارتقا بدن. ابا شما با من اگری هستین