امروزه خریداران به خرید چه نوع کالایی گرایش نشان می دهند؟ در پاسخ باید گفت که از هر 4 نفر مشتری 3 نفر آن ها به خرید موبایل تمایل دارند. به ویژه آن که در دوران کنونی به تغییر مدل های موبایل به عنوان ابزاری که جزء لاینفک زندگی آن ها محسوب می شود توجه خاص دارند.
شرکت ورچو تولید کننده ی فن آوری های جدید ارتباطات پیشگام، عرضه کننده ی اولین مدل های فوق العاده لوکس موبایل در سطح جهانی به شمار می رود. در ورچو سیگنیچر Vertu Signiture مهارت مهندسی دقیق، تکنولوژی پیشرفته، عملکرد بالا و خدمات شخصی در مجموع به یکدیگر پیوند خورده و در خدمت مشتریان قرار گرفته است.
ورچو از طریق همکاری با بسیاری از خرده فروشان از زمان ارائه ی اولین کلکسیون محصولات خود در سال 2002 به موفقیت چشمگیری دست یافته است. به گفته ی "گلیزریز" Glizriz مسئول فروش ورچو، میزان فروش ساعت های لوکس حاکی از افزایش تقاضا نسبت به مدل های زیبا و کاربردی است که با مهارت و دقت بسیاری ساخته شده اند. همچنین توان بالقوه ای در امر تولید و عرضه ی اینگونه محصولات وجود دارد که از نظر کیفی شباهت بسیاری به زیباترین و دقیق ترین ساعت های سوییسی دارند. طراحی جاودان، ساخت دقیق، قسمت های متحرک مکانیکی و اقدامات نهایی انجام گرفته با دست بر روی موبایل های مورد نظر اساس اعتماد به خرید این قبیل محصولات را شکل می دهد.
تلفن های ورچو به طور یقین در نزد کسانی که گرایش به زندگی تجملاتی دارند بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد. زیرا علاوه بر جنبه ی شخصی و خصوصی، با دست ساخته شده اند.
در ساخت موبایل با استفاده از تکنولوژی نوکیا و جدیدترین فناوری های آن سعی شده است خواسته های مشتریان مطرح شود. همچنین شرکت مزبور از قطعات انحصاری بسیار مرغوبی مانند آنتن ها، میکروفون ها و پوشش هایی بهره گرفته که در آن ها فلزات خاصی به کار رفته است. هدف از اقدامات فوق جلب نظر مشتریان در سطح بین المللی است، افرادی که مایلند زندگی کاملا متفاوتی با دیگران داشته باشند.
با وجود آن که چنین پدیده ای امری باورنکردنی محسوب می شود اما باید بگوییم که موبایل های جدید فقط جنبه ی کاربردی نداشته و حکم جواهر را یافته اند. مدل های مختلفی از ورچو عرضه شده که در ساخت آن ها از استیل ضد زنگ، طلای سفید و پلاتینیوم استفاده شده است.
کلکسیون ورچو توانسته است تعادلی میان فلز سخت و چرم نرم ایجاد کند. تلفن های مزبور با پوشش چرمی سیاه و قهوه ای رنگی که در رولزرویس ها Rolls Royces استفاده می شود و با دست دوخته شده به کار رفته است. سطح آن ها نیز از سفایر ضد خراش است که برای اولین بار چنین ماده ای در تولید موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. لایه ی یاقوت در زیر صفحه کلید امکان فشار دقیق آن ها را میسر می کند و خدمات شبانه روزی از جمله ویژگی های برجسته برای این گونه موبایل ها به شمار می آید.
ورچو اولین و تنها تولید کننده ی جهانی موبایل های لوکس و دست ساز به شمار می رود که توانسته است سه مدل متفاوت و فوق العاده جالب توجهی که شامل موبایل های آبی، قرمز و زرد می شود را عرضه کند.
طرح ماشین های لوکس و مواد به کار رفته در آن ها الهام بخش ورچو سیگنیچر و مدل های جدید آن بوده است که بازتابی از رنگ های کلاسیک همچون فراری Ferrari (قرمز)، لامبورگینی Lamborghini (زرد) و بوگاتی Bugati (آبی) محسوب می شود.
منابع:
- نشریه طلا و جواهر، شماره 27 و 28
- http://www.goldarthes.com/
- http://www.cellular_mobile_phone.com
- http://www.mobiguru.ru
راه های ارتباطی: اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما |