تاریخ: 1400/05/25
تعداد بازديد : 1383

این دوره به بررسی مبانی و مفاهیم پایه اقتصاد و مدیریت و تاثیر آنها بر حوزه طراحی می پردازد. هدف از اجرای این دوره گسترش میدان دید طراحان و افزایش آگاهی آنان نسبت به موضوعاتی است که در فضای آکادمیک کمتر به آنها توجه شده است.بر این اساس، در طراحی این دوره تلاش شده است تا پس از آشنایی با مبانی و مفاهیم بنیادین اقتصادی و مدیریتی تاثیرگذار بر حوزه طراحی، جنبه‌های کاربردی هر یک در فرآیند طراحی بررسی شود. به منظور درک واضح‌تر و ملموس‌تر از مباحث مورد بحث، در پایان هر بخش، نمونه‌هایی از دستاوردها و نتایج مربوط به بهره‌گیری از این مفاهیم در بخش‌های مرتبط با حوزه طراحی ارائه شده اند.

تعداد جلسات: 3 جلسه

مدرس: دکتر همایون گلستانه

مخاطبان دوره:

  • بدون محدودیت (علاقه‌مندان به حوزه تحقیقات فرارشته‌ای؛ طراحی، اقتصاد و مدیریت).

سرفصل ها:

  • مبانی و مفاهیم پایه و کاربردی اقتصاد
  • سبک ها، مکاتب و اندیشه‌های اقتصادی
  • تاثیر مکاتب و تحولات اقتصادی بر حوزه طراحی
  • اقتصاد طراحی و ارزش آن
  • مبانی و مفاهیم پایه و کاربردی مدیریت
  • مکاتب، نظریه‌ها و اندیشه‌های مدیریتی
  • تاثیر سبک ها و تحولات مدیریتی بر حوزه طراحی
  • استراتژی‌های مدیریتی در حوزه طراحی7

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://dvfusion.com/economy-management-for-designers مراجعه نمایید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2729&rnd=9048

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما