تاریخ: 1403/06/08
تعداد بازديد : 627

مسابقات INV در IFIA

چهارمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه دارندگان عنوان INV از فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) با موفقیت برگزار شد. این رویداد که از تاریخ 26 تا 28 مرداد 1403 (16 تا 18 آگوست 2024) به صورت آنلاین و مجازی برگزار گردید و بار دیگر فرصتی فراهم آورد تا از ذهن های خلاق و نوآور از سراسر جهان تجلیل به عمل آید.

ساعد نهاوندی

فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در ترویج خلاقیت و حمایت از مخترعان، همواره در جهت شناسایی و ارتقاء جامعه مخترعان و نوآوران در سطح جهانی تلاش می کند. ایجاد عنوان INV به عنوان یک نشان معتبر برای مخترعان، یکی از گام های مهم این فدراسیون در راستای تحقق این هدف بوده است. مسابقات اختراعات INV نیز به عنوان بستری برای تقدیر از این مخترعان و نوآوران شکل گرفته است.

در این دوره از مسابقات، بیش از 600 اختراع از 40 کشور جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، اندونزی، ترکیه، ایران، روسیه، قطر، بحرین، انگلستان، چین، هنگ کنگ، مالزی، تایلند، امارات متحده عربی، لهستان و…، با ایده های نوآورانه خود در این رقابت جهانی شرکت نمودند.

جناب آقای ساعد نهاوندی، طراح ایرانی، با ثبت اختراع مجموعه ابزارهای نجات پس از تصادف و حادثه شامل رهایی از کمربند ایمنی و شکستن شیشه، برای دومین سال پیاپی موفق به دریافت مدال نقره این مسابقات شدند.

در دوره گذشته این مسابقات نیز، ساعد نهاوندی با طراحی یک وسیله بازی دسته جمعی  (مشاهده جزئیات) ، موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شده بودند.

در فیلم زیر جزئیات این اختراع را مشاهده نمایید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2822&rnd=8138

نظر بازديدکنندگان (4)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما