کتاب " دیزاین و مدیریت آن" علاوه بر یک مرجع تخصصی - دانشگاهی بین المللی و بسیار معتبر، یکی از کتاب های بسیار معدود در عرصه ی دیزاین است که به این عرصه به صورت تخصصی و فراگیر می نگرد و می پردازد. به عبارت دیگر در این کتاب، دیزاین یک تخصص هم تراز با سایر تخصص های درگیر در یک بیزنس، همچون مدیریت، کارآفرینی، مهندسی، بازاریابی، روابط عمومی و منابع انسانی -نه صرفا ابزاری در خدمت این تخصص ها- معرفی شده است. از نظر جامعیت نیز، این کتاب کلیه ی رشته های شناخته شده در این عرصه همانند دیزاین گرافیک، دیزاین محصول (صنعتی)، دیزاین مد، دیزاین داخلی و غیره را پوشش داده و آنها را عناصر زیر مجموعه ی حرفه ی فراگیر دیزاین می داند.
کتاب " دیزاین و مدیریت آن" به طراحان کمک می کند به حرفه ی خود در قالب یک تخصص شکل گرفته بنگرند و به گستره ی توانایی های حرفه ای خود پی ببرند. از سوی دیگر، متخصصین درگیر در تجارت نیز با قابلیت های تخصصی دیزاین و نقش کلیدی آن در دستیابی به اهدافشان آشنا خواهند شد. از این رو می توان مخاطبان کتاب حاضر را به سه گروه اصلی تقسیم کرد:
- مخاطبانی از عرصه ی طراحی: طراحان حرفه ای، دانشجویان، مدرسان و محققانی از کلیه ی رشته های زیر مجموعه طراحی
- مخاطبانی از منخصص های مرتبط با عرصه ی تجارت: کار آفرین ها، مدیران راهبردی (استراتژیک)، اجرایی و عملیاتی، مدیران صنعتی، مدیران بازاریابی، مدیران روابط عمومی، مدیران منابع انسانی و نیز دانشجویان و مدرسان این عرصه
- و در نهایت همه ی افرادی که به دنبال پرورش " نواوری" در فعالیت اقتصادی یا اجتماعی خود می باشند.
مشخصات کتاب دیزاین و مدیریت آن:
دفتر اول: اصول اولیه ی مدیریت دیزاین
مولف: برژیت بورژا دو موزوتا
مترجم: نژده هوانسیان
انتشارات: ویژه نگار
تلفن انتشارات: 88734147
راه های ارتباطی: اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما |